baner 5
 

I. Cele i zadania

b_250_100_16777215_00_images_2013_5_TPN_x.JPG1. Kształtowanie świadomego udziału w życiu społeczności lokalnej.

2. Rozwijanie form aktywności sportowo-rekreacyjnej i współzawodnictwa sportowego w środowisku lokalnym.

3. Upowszechnianie pozytywnych wzorów i postaw sportowych wśród dorosłych i młodzieży.

4. Kształtowanie prawidłowych nawyków zdrowotnych wśród mieszkańców gminy.

5. Integracja społeczności lokalnej poprzez działalność sportową.
6. Wpajanie zasad zdrowej rywalizacji, kulturalnego dopingu i czystej gry.

 

II. Termin zawodów i miejsce

Zawody odbędą się dnia 3.08.2013r. o godz. 15.00 na obiektach sportowych „Orlik” przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Paleśnicy. W przypadku niesprzyjających warunków pogodowych (intensywne opady deszczu) zawody mogą być przeniesione na inny termin.

III. Organizatorzy

   Gminna Komisja ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Animatorzy „Orlik” Paleśnica

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Paleśnicy

PKS „Jedność” Paleśnica

IV. Zgłoszenia  

Drużyny do turnieju należy zgłosić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 lipca 2013r. - liczy się kolejność zgłoszeń (liczba drużyn ograniczona!).Zgłoszenie drużyny można dokonać drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub osobiście u animatorów na Orliku w Paleśnicy.

V. Uczestnictwo

1. Zespoły składają się z maksymalnie 10 zawodników /młodzież, dorośli/.

2. W rozgrywkach w drużynie może uczestniczyć maksymalnie dwóch zawodników, trenujących i grających czynnie w klubie sportowym zgłoszonych do rozgrywek PZPN.

3.  Zabrania się dopisywania w trakcie trwania zawodów nowych zawodników.

4. Czas trwania meczów i formuła turnieju zostanie ustalona w zależności od liczby zgłoszonych drużyn..

VI. Przepisy gry

1.       Zespół składa się z 6 zawodników w polu + bramkarz + 3 zaw. rezerwowych.

2.       Boisko o nawierzchni sztucznej, wymiary 50 x 20 m.

3.       Bramki 5 x  2 m.

4.       Obuwie – typu „turfy” lub trampki /zakaz gry w butach piłkarskich typu „korki”, „lanki”/

5.       Piłka – piłka nożna nr 5.

6.       Bramkarz może chwytać piłkę tylko w polu karnym.

7.       Gra bez „spalonego”.

8.       Zmiany zawodników lotne w wyznaczonej strefie zmian

9.       Bramkarz wprowadza piłkę ręką lub nogą w obrębie własnej połowy boiska.

10.   W czasie wykonywania stałych fragmentów gry zawodnicy drużyny przeciwnej muszą znajdować się przynajmniej w odległości 5 metrów od piłki.

11.   Wrzut z autu wykonywany jest z podłoża nogą.

12.   Rzut karny wykonywany jest z odległości 9 metrów od bramki.

13.   Pozostałe przepisy zgodnie z przepisami PZPN.

VII. Punktacja

1.       Zwycięzca spotkania otrzymuje- 3 pkt, remis- 1 pkt, przegrywający- 0 pkt.

2.       Kolejność miejsc - decyduje liczba zdobytych punktów.

3.       Przy równej liczbie punktów decyduje kolejno:

a/ wynik bezpośredniego spotkania,

b/ lepsza różnica bramek

c/ większa liczba zdobytych bramek.

 4.   Zwycięska drużyna otrzymuje puchar.

VIII. Postanowienia końcowe

1. Uzyskanie zgody rodziców/ prawnych opiekunów niepełnoletnich zawodników na udział w zawodach jest w gestii kierowników drużyn.

2. Kierownikiem drużyny musi być pełnoletnia osoba, sprawująca opiekę nad uczestniczącymi zawodnikami.

3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu ubezpieczenia zawodników od wypadku, kradzieży, zagubienia, uszkodzenia sprzętu i odzieży.

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki kontuzji odniesionych
przez zawodników podczas turnieju.

5. Organizator nie ubezpiecza zawodników i zawodów.

6. Przystąpienie drużyny do turnieju jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu turnieju.

7. Sprawy nieobjęte regulaminem rozstrzyga organizator.

8. Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w regulaminie w porozumieniu z kierownikami drużyn.

 

ZGŁOSZENIE DRUŻYNY DO TURNIEJU PIŁKI NOŻNEJ

O PUCHAR BURMISTRZA MIASTA i GMINY ZAKLICZYN

„ORLIK” PALEŚNICA

  

............................................................................................................

nazwa zespołu

  

Lp.

Nazwisko i Imię zawodnika

Data urodzenia

Miejsce zamieszkania

(podać tylko miejscowość)

Podpis

1

/kapitan/

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

Każda drużyna musi mieć opiekuna, który odpowiada
za zawodników podczas całego turnieju.

 

 

Pełnoletni opiekun drużyny lub kapitan

NAZWISKO:

IMIĘ:

Telefon kontaktowy

 

Adres zamieszkania

 

 

Składając podpis powyżej, wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zakliczynie zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych, z dnia 29. 08.1997r.(Dz.U.z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)

 

Wynajme
Gospodarstwo

 
© Oficjalny Portal Internetowy Zakliczyńskiego Centrum Kultury w Zakliczynie. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: M. Papuga. Regulamin witryny www.zakliczyninfo.pl.
Design by :.