There was a problem loading image 'images/stories/logo.jpg'
There was a problem loading image 'images/stories/logo.jpg'

główna księgowa RCTiDK
Regionalne Centrum Turystyki i Dziedzictwa Kulturowego w Zakliczynie, ul. Rynek 1, 32-840 Zakliczyn
2. Określenie stanowiska:
Stanowisko: główny księgowy samorządowej instytucji kultury - niepełny wymiar czasu pracy – 1/2 etatu (20 godz. tygodniowo)
3. Rodzaj umowy: umowa o pracę
4. Wymogi kwalifikacyjne:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem, określone w art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych /Dz.U. nr 157, poz. 1240/
1) ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
4) spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość obowiązujących przepisów z zakresu administracji samorządowej, ustawy o finansach publicznych, przepisów dotyczących podatków, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy i zamówień publicznych,
2) mile widziane doświadczenie w sferze budżetowej,
3) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym programów: CDN Klasyka, CDN Optima, Płatnik, bankowości elektronicznej).
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
1) prowadzenie rachunkowości instytucji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę środkami budżetowymi i pozabudżetowymi,
3) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
4) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
5) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
6) odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny finansowo-budżetowej oraz zasad prawidłowej i oszczędnej gospodarki budżetowej,
7) sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki,
8) odpowiedzialność za całokształt prac związanych za działalnością finansowo-księgową jednostki.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie, posiadane kwalifikacje / kserokopie dyplomów, certyfikatów, świadectw/,
4) dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy,
5) kserokopia dowodu osobistego,
6) oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
7) zaświadczenie lekarza medycyny pracy o stanie zdrowia kandydata pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. – o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami.).
Oświadczenia powinny być własnoręczne podpisane.
9. Forma i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty (z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego) należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko głównego księgowego RCTiDK" osobiście w siedzibie Regionalnego Centrum Turystyki i Dziedzictwa Kulturowego w Zakliczynie, ul. Rynek 1, w godz. 8.00- 20.00 lub przesłać listem poleconym na adres: Regionalne Centrum Turystyki i Dziedzictwa Kulturowego w Zakliczynie, ul. Rynek 1, 32-840 Zakliczyn
w terminie do 23 grudnia 2010 roku. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
10. Przewidywany termin analizy dokumentów to: 28 grudnia 2010 rok.
11. Przewidywany termin zatrudnienia to: 03 stycznia 2011 rok.
12. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na portalu internetowym www.zakliczyninfo.pl i na tablicy ogłoszeń przed wejściem do ratusza – siedziby RCTiDK w Zakliczynie.
13. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
14. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 14 628 3330 w godz.9.00-15.00.
Dyrektor Regionalnego Centrum Turystyki i Dziedzictwa Kulturowego w Zakliczynie
Kazimierz Dudzik